Gypsy Vanner

2 05 2009

Rasa Gypsy Vanner este originara din Anglia. Aceasta rasa speciala a fost dezvoltata acum jumatate de secol dintr-o mixtura de rase: Freisian, Shire, Clydesdalesi Dale. Rasa a fost folosita la trasul caravanelor de tigani si pentru calarie. Este un cal cu un corp compact di un piept mare, solduri puternice si miscari ample. Temperamentul acestor cai este unul foarte rabdator si tacut. Acesti cai exceleaza in competitii de hipism, dresaj si sarituri.

g1

g2

g3

g4

g5



Acțiuni

Information

8 responses

16 11 2009
ANDREEA

as vrea sa stiu cam care ar fi pretul unui GYPSY VANNER. va multumesc

28 12 2010
Diana

poate sa ajunga la $12.000 sau chiar mai mult…

29 12 2010
aliciashorses

Pretul unui Gypsy Vanner nu este atat de mare precum se spune …am avut ocazia sa calaresc un cal Gypsy in Romania , sunt foarte frumosi si cuminti..rupti din povesti.Pretul este de 4000-5000 de euro.Am ramas surprinsa insa de statura lor…sunt destul de micuti..au 1,50 cm la greaban…..Pentru cine nu stie rasa GYPSY VANNER se mai numeste si TINKER HORSE ,daca cumva cautati pe internet sa va achizitionati un astfel de cal :)…Mie mi-a trebuit jumatate de an sa ma prind ca se mai numesc si in alt fel , cei din Romania nu sunt familiarizati cu rasa Gypsy Vanner.

1 01 2010
Corneliu Piriu

Cine nu a pus mana, a tesalat, a hranit si a privit in ochi un cal si fiind calare nu a simtit ca e insusi fiinta elevata ce stapaneste vantul si iubirea de SINE, e greu sa inteleaga doar cu intelectul, oricat de cultivat ar fi…….A STI= A SIMTI= A TRAI STAREA chiar in clipa prezenta ACUM…..

11 11 2010
Andreea

Eu am un cal Gipsy Vanner la tara si stiu cum e sa stai pe un cal ca acesta.E un sentiment aparte si e foarte placut.Rasa Gipsy Vanner e o rasa foarte frumoasa iar calul e foarte inteligent,intelegator si iubitor fata de stapan.

26 09 2011
anamarya

eu ador rasa Gipsy Venner si mi-as dori foarte mult unul… pe langa cele 2 iepe ale mele mi-ar placea sa am un manz ca sa il creasc de de mic!

26 09 2011
anamarya

buna,ma nunesc ana maria si am acasa 2 iepe;cea mare are 12 ani si cea mica are 7 ani…vreau sa cer sa un sfat in legatura cu faptu l ca cea mica face rau la persoane straine chiar si la fratii mei mai mari,eu sunt singura care ma pot apropia de ea fara sa ciuleasa si nu se repede cu gura…cum pot sa o dezvat de acest narav?le iubesc foarte mult pe amandoua.Cea mare este foarte cuminte in comparatie cu steluta(cea mica)dar face rau cand simnte omul baut langa ea….lucru pe care steluta nu il sufera de loc si e in stare sa il omoare pe respectivul dak nu sunt atenta sau nu sunt langa ea sa vorbesc cu ea.Da ti-mi si mie un sfat k sa nu mai fie asa de rea.

26 09 2011
aliciashorses

Buna Ana Maria , te-am adaugat pe facebook in Societatea Ecvestra Romana , te rog da copy paste la textul care l-ai scris pe blog si posteaza-l pe Societate.Sunt persoane avizate sa-ti dea un sfat bun , dresori de cai , psihologi , crescatori si medici veterinari.Vei gasi cu siguranta raspunsul dorit si un remediu pentru iapa ta.o zi buna

Lasă un răspuns

