O noua speranta pentru calutii abandonati

13 09 2009

Ei sunt calutii abandonati,lasati fara adapost , legati in paduri de copaci fara o mana de fan , apa  sau iarba ….lasati sa moara de foame.Sunt calutii care s-au nascut gresit in lumea aceasta fara sa aiba vreo vina , care nu au cunoscut dragostea si mangaierea ci numai foametea si biciul.Merita a doua sansa , o sansa pe care doamna doctor veterinar Ilinca Cioculescu le-a dat-o creand un adapost si aducandu-i de pe strazi si de prin paduri abandonati mai mult morti decat vii.STEAUA SPERANTEI se numeste adapostul acestor cai norocosi sa fie salvati…Dar ei au nevoie de ajutorul nostru sa traiasca , sa se recupereze ,sa invete cum sa iubeasca sentiment pe care nu l-au simtit niciodata.Dupa ce au fost salvati  se incearca dresarea calutilor pentru a interactiona favorabil cu oamenii si orfanii cu handicap locomotor asistat de catre Primaria Sectorului 2.

2-

Pe site-ul http://www.cai-abandonati.ro puteti afla povestea fiecarui cal din adapost , va puteti oferi ca voluntari sau puteti adopta un cal daca indepliniti conditiile necesare.

Pe mine m-a impresionat o iapa alba frumoasa care se tot plimba pe langa mine … o data a intrat in mine usor cu capul pentru ca tineam in mana o punga de morcovi.Nu am vazut … bretonul ii intra in ochi,am luat un morcov ,l-am rupt si i l-am dat ,cand a ridicat capul avea ochii albi…ingrijitorul a strigat la mine de la cativa metri sa-mi spuna ca…..e complet oarba.Rodica are 15 ani ,a fost gasita abandonata legata de un pom intr-o padure din zona Balotesti in stare cahectica avansata,cu amfizem pulmonar grav ,oarba complet.In momentul aducerii in adapost era gestanta insa manzul s-a nascut mort.E crunt sa vezi un cal orb,care merge prin curte ,se loveste de alti cai si de copaci….ea are nevoie de un adapost,un deal si o pasune pe care sa colinde; oricum mai bine deact la oamenii care o maltratau e si curtea de maxim 500 metrii patrati.  in care stau peste 25 de cai maltratati si subnutriti in curs de refacere.Va voi posta mai jos cateva fotografii cu iapa oarba , fotografii care le-am facut cu durere in suflet :

5-

13-

11-

Acolo la adapost, in noua lor casa unde au cunoascut linistea , calutii stau si asteapta sa fie adoptati de „parinti” care sa nu-i inhame la caruta , sa-i foloseasca pentru agrement ci sa le dea un nou adapost deoarece numarul lor se inmulteste pe zi ce trece si nu au locuri in grajdul mic improvizat pus la dispozitie de catre primarie.Cineva mi-a spus intr-o discutie despre cai ,  ca acestia au nevoie cam de 1 hectar de cal sa se plimbe sa manance si sa alerge iar acesti caluti peste 25 la numar stau intr-o curte de 500 de metrii patrati mult prea mica pentru toti.In aceasta curte se gasesc cai adoptabili , care s-au recuperat si sunt buni pentru calarie copii si cai care vor avea probleme toata viata, cai cu hernie , fracturi de oase , cai operati care nu pot fi supusi la munci si la oboseala.

21-

25-

31-

38-

In cele 4 fotografii de mai sus v-am prezentat cai in decurs de refacere iar mai jos voi posta cai refacuti complet ,sanatosi buni pentru adoptie :

7-

8-

3-

9-

27-

18-

37-

20-

14-

19-

36-

Acestia sunt caii pregatiti  pentru un nou camin ,o noua familie care sa-i iubeasca si sa le ofere un nou adapost.Ei sunt o parte din calutii nostrii de la adapostul Steaua Sperantei.Mai multe fotografii si povesti gasiti pe  http://www.cai-abandonati.ro .Acesti caluti au nevoie de mancare , de concentrate speciale cu vitamine , de tratamente medicale ,de asternut pentru iarna si cauciuc sa izoleze cimentul din grajd , lucruri  pe care noi voluntarii cautam sa le procuram prin donatii de la oameni binevoitori si dornici sa ajute ,sa salveze vietile lor.

Pentru donatii : lucerna,fan ,concentrate etc.  Ilinca Cioculescu 0756160424

Va asteptam cu drag la adapostul nostru din Bucuresti sa vedeti calutii salvati de la moarte , sa vorbiti cu ei sa-i tesalati sau daca aveti placerea sa-i plimbati.Adresa adapostului este : Soseaua Petricani nr 11 ,sector 2 Bucuresti.

Cum ajungeti la adapostul STEAUA SPERANTEI :

Spre Bucuresti pe DN 1 din Snagov trebuie sa fiti atenti la intrarea in Bucuresti pe partea dreapta se afla reprezentanta Land Rover apoi va urma un pod; va trebui sa va incadrati din timp pe partea dreapta sa treceti pe sub pod apoi sa faceti stanga pe o strada perpendiculara pe DN1 pe bulevardul Iancu Nicolae cartier Pipera;trebuie sa treceti pe langa MOBEXPERT care se afla pe partea dreapta apoi prima intrare la stanga.Exista un panou pe care scrie centru de echitatie ( treceti de centru ) si Academia de paintball.Mergeti pe strada pana in capat,treceti de niste barci pe stanga si in capatul strazii pe dreapta veti vedea caluti plimbandu-se intr-o curte.

Acolo ei va astepta!


Acțiuni

Information

12 responses

26 11 2009
Ade

foarte frumos site . am dat de el intamplator🙂 sunt o mare iubitoare de cai si pacat ca nu sunt din Bucuresti v-as fii vizitat fara ezitare . Poate se va face si in orasul meu vreodata o asemenea organizatie . Va apreciez pentru tot ce faceti .

25 12 2009
D:Jabben

Stimati Doamnelor si Domnilor

ma numesc Doina Jabbben, de profesie medic, traiescin Germania de peste 20 ani.
vizitind in Novembrie 2009, meleagurile unde am copilarit, am fost socata de

multimea de ciini, care vagabondau pe strazile din Oradea.Am fost socata sa citesc ca si caii unii cai sint abandonati, si lasati sa moara pe strada. Aceasta este o tara pe care eu nu o mai recunosc. De ce atita cruzime, si primitivism, intr-o tara existenta in mijlocul Europei ? o tara care ” a vrut sa devina membrain Eu, si ignoreaza legile de protectia animalelor ?

abandonarea animalelor ar trebui pedepsita de lege.

Doina Jabben

14 02 2010
andreea stoica

buna ziua! pot sa adopt si eu un calut?eu sunt din iasi.multumesc!!

27 10 2010
flavius

as dori sa adopt si eu un cal mai am unul si nu vreau sa se simta singur contactati pe adresa de meil

21 11 2010
corneliu furman

buna ziua

am gasit acum siteul Dvs pur din intimplare. va felicit pt activitatea pe care o desfasurati si pt daruirea de care dati dovada.
ma gindesc ca, incepind din primavara viitoare , sa adopt si eu doi-trei caluti.
am cca 15 hectare de teren (in jud suceava, intre siret si radauti) pe care le tineam doar pt activitati in aer liber pt copii ( paintball, alergari, pescuit in iaz, gratare, etc). terenul este partial imprejmuit (cca 5 hectare) si as putea construi acolo un adapost pt timp friguros.
va rog daca aveti vreun proiect de grajd, sau macar niste date care sa ma ghideze, sa imi dati un email.
cu stima, corneliu oren furman, dornesti, sv

29 06 2011
draghici iosif

ma numesc iosif si as dori si eu un ca

29 06 2011
draghici iosif

ma numesc iosif si asi dori si eu un calut

30 10 2011
IARKO

BUNA SUNT IRKO DIN BIHOR SI AS VREA SA STIU CE CONDITI TREBUIE SA INDEPLINESTI CA SA POTI ADOPTA UNCAL VA MULTUMESC

12 12 2011
florin

domne vreau si eu un cal . am ce sai dau de mancare . am adapost .dar o sal pun la caruta daca se poate asa iau din cea mai mare placere nu al pun la padure doar sa iau niste burian pana la moara

18 02 2012
pop marius

as dori sa adopt si eu un cal sau poate 2 contactati-ma va rog prin email
popflorina41@yahoo.com va multumesc anticipat

2 12 2012
Andreea

Buna ziua.

Am aflat de centrul unde aveti caii abandonati. Vroiam sa va intreb de voluntariat, am 14 ani. Ma pricep la cai, in fiecare vara merg la un club, in Alba. Calaresc de 6 ani, dar nu asta este important, oricum presupun ca caii pe care ii aveti in grija nu pot fi incalecati, nici nu vroiam asta. Vreau doar sa ii ajut, sa fac ceva pentru ei. Ii iubesc enorm si as face orice sa stau mai mult prin preajma lor. Nu conteaza ce trebuie sa fac. Sa le curat grajdul, sa ii plimb, orice!!! Vroiam sa va intreb daca in vacanta de iarna as putea sa vin, sa va ajut la ce aveti nevoie. Ar fi prea superb pentru mine sa ii pot ajuta, in orice fel !:)

Multumesc, Andreea

5 01 2013
aliciashorses

evident ca poti veni Andreea , adapostul este la Bucuresti , pe blog gasesti adresa exacta!

Lasă un răspuns

