Cai abandonati la povestiri adevarate!

15 09 2009

Povestea calutilor din adapostul cailor abandonati a fost televizata pentru a arata oamenilor soarta lor trista dar care se poate remedia cu ajutorul nostru , al oamenilor binevoitori sa salvam vietile acestor animale batute de soarta.Totul depinde de noi! Daca doriti sa vedeti povestile calutilor din adapostul „STEAUA SPERANTEI”va invitam pe site-ul nostru :  http://www.cai-abandonati.ro

1

2

Citeste si articolul : „O noua speranta pentru calutii abandonati din articole recente sau ” cai abandonati” din rubrica articole”.Spune-ti parerea!


Acțiuni

Information

4 responses

27 12 2009
bogdan-mihai

in primul rind vreau sa va urez craciun fericit si sarbatori fericite un an nou plin de realizari si impliniri succes in ceea ce faceti e un miracol pentru acesti caluti frumosi a-si vrea sa adopt si eu unul dintre calutii pe care ai detineti eu sunt din iasi comuna miroslava am un teren in proprietate cu suprafata de 720mp.,o casa cu teren in suprafata de 5oo mp.,si a-si fi dispus sa adopt unul/una din calutii pe care ai ingrijiti am citit despre cerinte si sunt dispus sa le accept nr.de contact este 0757711278 va multumesc anticipat si va doresc un calduros LA MULTI ANI 2010

6 02 2010
PETER GEZA

ASVA MULTUMESC DORI SA ADOPT CALUTI MA PUTETI AJUTA

18 09 2010
mOntecOre

ce impresionant e sa o vad pe speranta micuta si mare in aceeasi zi. Azi am vizitat pt prima oara adapostul si tot azi am dat peste reportajul de la acasa.

9 12 2011
dumitru florin

buna sunt din jud ialomita,com reviga si as fi tare bucuros daca mi sar da un cal spre adoptie nmele meu esteflorin am 23 de ani sai daca se poate contactatima la nr 0243246023 va astept

Lasă un răspuns

