Vrei sa adopti un cal?Sa salvezi o viata si sa oferi un nou camin unui calut abandonat?

15 09 2009

Trebuie sa-ti pui urmatoarele intrebari:

1.Ai timp sa-i dai de mancare de 3 ori pe zi la ore matinale?Tie ti-e foame la 9 lui ii este foame si sete la 6-7.

17-

2.Poti sa cureti grajdul (boxa) de cel putin 2 ori pe zi sau macar o data si unde depozita balegarul?

24-

3.Ai timp sa-l scoti sa faca miscare cel putin o ora pe zi ? ( am spus CEL PUTIN!!!).39-

4.Ai bani sa-i furnizezi furajele necesare ( lucerna.fan,iarba,concentrate,ovaz etc.)?Stiai ca un cal mananca in jur de 15 Ron/zi?

16-

5.Ai incredere daca il lasi la pasunat nesupravegheat ca nu ti-l fura nimeni ?Pasunatul trebuie facut pe teren propriu ingradit cu gard si eventual supravegheat daca este cazul.

29-

6.Poti sa-ti iei angajamentul ca nu il vei tine numai in grajd sau boxa ci il vei scoate la plimbare?Stiai ca daca calul sta numai in grajd se plictiseste  si i se atrofiaza muschii,lui ii trebuie miscare constanta in fiecare zi.

33-

7.Ai timp si bani sa-l duci o data la 45 de zile la potcovar? (am spus POTCOVAR nu satean care “se pricepe”).Copitele calului cresc si se tocesc,ele trebuiesc pilite si potcoavele inlocuite daca nu calul poate face boli de unghie sau poate sa-si deformeze mersul .( un potcovar costa intre 50-100 Ron/potcovit).

32-

8.Ai bani sa platesti cheltuielile medicale anuale care se ridica la 400 Ron/an?Calul trebuie sa aiba medicul lui veterinar si medicul lui concesionar.Deparazitarile anuale se fac de 2- 3 ori pe an ,primavara si toamna ,cand se scoate la pasunat si cand se baga in grajd.Ele costa in jur la 200 ron si sunt facute de un medic veterinar.Vaccinele se fac de 2 ori pe an de catre medicul concesionar care ii ia sange pt a stabili anemia infectioasa .Vaccinele facute de medicul concesionar ( zonal) sunt anticarbunosul si anemia infectioasa ,apoi sunt alte 3 vaccinuri obligatorii pentru sanatatea calului : influenta,tetanos si rabie care costa in jur de 100 de ron.Daca aceste vaccine nu sunt facute la timp calul poate sa se imbolnaveasca de boli digestive precum colica.Naduful sau emfizemul pulmonar este o boala a plamanilor ,ea se poate atenua dar nu se poate vindeca.Calul trebuie inregistrat la un medic veterinar  concesionar ( al zonei respective).Costuri sanatate :400 RON pe an.

22-

9.Ai timp si rabdare sa-l tesali pentru a avea un par curat ,sanatos  coama si coada frumoase si descalcite?

34-

10.Esti dispus sa ne scri inapoi din 4 in 4 luni si sa ne trimiti fotografii cu evolutia calului adoptat?

28-

Daca ai un singur raspuns de Nu , nu esti inca pregatit  sa adoptati un cal.El reprezinta o responsabilitatea ,nu este un lucru este o fiinta ca noi toti ,exact ca si un copil are nevoie de hrana ,afectiune si multa atentie sa fie fericit dar daca indeplinesti toate conditiile ,  calutul adoptat iti poate face viata mai colorata ,mai frumoasa ,te poate face fericit.

!!!Cititi articolele din rubrica “Articole” -Cai abandonati din cadrul blogului nostru si afla mai multe povesti despre caii abandonati pe http://www.cai-abandonati.ro.

Pentru adoptii sunati la numarul  : 0756160424 Ilinca Cioculescu.

Acțiuni

informatie

62 raspunsuri

30 10 2009
dr.med.dan radu vulpescu

stimate doamne,
sint si eu un iubitor de cai ca si dv.as vrea sa adopt un cal .sint medic stomatolog stabilit in germania.va rog luati legatura cu mine.dr vulpescu

2 01 2010
bodibodi70

0723579970

2 01 2010
bodibodi70

contactatima pe acest nr 0723579970 va rog sunt un om foarte iubitor de animale

2 01 2010
Voinea

As dori sa aflu daca pentru a adopta un calut trebuie sa achitiun pret stabilit sau adoptia se face gratis?(desigur daca indeplinesti toate conditiile impuse!)

13 01 2010
hajdu alexandru

sunt un om iubitor de cai,de animale si asi fi dispus sa adopt unul dintre acei ceai pentu a le oferi o viata mai buna.va multumesc pentru intelegere.numarul la care pot fii contactat este 0735537108

21 01 2010
natalia

salut sint din republica moldova mi/am cumparat un cal acum un an si sint in stare sa mai adopt unul …sint coreograf imi ador profesia dar caii pentru mine sint ceva …astept un raspuns pe email meu….natalita-david@list.ru

15 02 2010
aurelian

sunt un iubitor de animale as dori tare mult sa adopt si eu doi cai,o pereche.locuiesc la tara si am teren si conditi suficient pt doi caii .ma puteti contacta pe id leanu_leoo s-au la nr tel 0254264207

7 03 2010
IULIUTA

VA ROG SA IMI DONATI UN CAL . II POT OFERI CONDITI FOARTE BUNE . VA AVEA PARTE DE IUBIRE SI, DRESAJ

7 03 2010
IULIA

VA ROG SA IMI DONATI UN CAL . II POT OFERI CONDITI FOARTE BUNE . VA AVEA PARTE DE IUBIRE SI, DRESAJ. DACA DORITI SA SALVATI O VIATA SI SA VACETI O PERSOANA FERICITA COMTACTATIMA LA NR. DE TEL 0728931329

10 03 2010
adrian

Ma numesc Adrian sunt din Bacau si impreuna q familia am vrea sa adoptam chiar 2 cai dak se poate, pentru ca am teren care le-ar putea prinde bine acestor animale. Pentru orice eventualitate contactatima la nr d tel:0749636776 sau 0745291775. pls ast

17 04 2010
sorin

buna ziua ma numesc sorin si sunt din suceava as dori sa adopt 2 cai mentionez ca detin conditii foarte bune de crestere va multumesc nr.tel.0740624353

7 05 2010
alex

sunt un iubitor al acestor fiinte fara ajutor as dori sa adopt si eu un cal daca se poate ii pot oferi toate conditile necesare.Astept raspunsul dumneavoastra

22 06 2010
PETER GEZA

STIMATA DOAMNA ONORATA ORGANIZATIE AS DORI SA ADOPT 2CALUTI AM GRAJD SI UTILITATII SI DEASEMENEA PASUNEA FAMILIEI CE CONDITII TREBUIESC DIN PARTEA MEA SINT INREGISTRAT LA APIA SI AM SI CALIFICARE DE CRASCATOR DE ANIMALE SI PRODUCTIE VEGETALA MA PUTETII AJUTA NR TELEFON 0254236138 VA MULTUMESC ANTICIPAT

10 07 2010
DINU

As vrea sa adopt un cal, pentru ca mi-a decedat o bovina din cele zece si nu vreau sa ramana locul gol.Am posibilitatea sa-i ofer o viitoare viata buna.

10 07 2010
ALIN

Ma numesc Alin si sant din Bihor si as dorii sa adopt un cal pentru ca am posibilitatea sa-i ofer un trai decent langa bovinele pe care le detin

15 07 2010
bocan vicentiu alexandru

asi dori sa adopt si eu un cal va rog frumos am toate conditile care le trebuie si am bani sal duc la potcovar si am 13 ani daca ati dori sami dati un cal trimitetimi o scrisoare str ion cioranescu bl 9 sc b ap 29 jud dambovita oras targosiste

15 07 2010
bocan vicentiu alexandru

asi dori sa adopt si eu un cal va rog frumos am toate conditile carei trebuie si am bani sal duc la potcovar si am 13 ani daca ati dori sami dati un cal trimitetimi o scrisoare str ion cioranescu bl 9 sc b ap 29 jud dambovita oras targosiste

15 07 2010
boncan vicentiu alexandru

asi dori sa adopt si eu un cal va rog frumos am toate conditile carei trebuie si am bani sal duc la potcovar si am 13 ani daca ati dori sami dati un cal trimitetimi o scrisoare str ion cioranescu bl 9 sc b ap 29 jud dambovita oras targosiste

16 07 2010
davidoaia ionut

as vrea sa adopt un cal pot sai ii acord tot cea ce ii este necesar nu o sai lipseasc intrebuintarile cat de cat necesare is un nom dragostos de animale si o sa fie in mare siguranta contactatima la nr 0744131082 sau id davidoaiaionut@yahoo.com

28 07 2010
aliciashorses

Buna ,sa adopti un cal iti trebuie multa experienta nu numai dragoste.Pe cat de frumoase sunt aceste animale ,pe atat de periculoase iar sanatatea lor este foarte dificila.O zi buna,daca ai intrebari suna-ma la numarul :0742679367

20 07 2010
alexandra

Buna ziua,
sut o iubitoare foarte mare de cai.De mica am vrut sa avem un cal.Strabunicul meu a avut numerosi cai cand el era tanar.Dragostea de cai sa transmis de la el la bunica mea si de la bunica mea la mine.As dori foarte mult sa adopt un cal pe care sa il pot calari si sa ii ofer iubirea de care nu a avut parte.Sa le ofer cailor batuti de soarta un camin si multa iubire.Avem conditi pt.al tine.Si bunica mea e de acord.Am 12 ani si imi place sa calaresc,merg la cursuri o data pe saptamana si fac cursuri de calarie de jumatate de an.Intotdeauna am regretat ca strabunicul meu (are 87 ani)nu a putut pastra un cal pentru mine.Va rog sa ma contactati pe numarul de telefon:0735786564sau adresa de email:sabo.alexandra@yahoo.com Va rog sa ma contactati cat mai repede.

25 07 2010
catalin

as vrea sa adopt si eu unul dintre acesti cai iubesc cai,mise par cele mai frumoase animale din punctul meu de vedere ,si as vrea sa ajut unul dintre acesti cai si sai ofer un adapost si osarespect tote conditile inpuse

28 07 2010
aliciashorses

Buna ziua, va multumesc ca ati intrat pe pagina acestor caluti batuti de soarta.Procesul de adoptie este unul greu si daca doriti mai multe amanunte ma puteti suna la numarul :0742679367.Caii sunt foarte frumosi dar intretinerea lor este foarte scumpa,iar sanatatea foarte fragila.o zi buna

26 08 2010
Ioana

as dori foarte mult sa adopt un cal as vrea sa-i ofer un nou camin unde pot oferi dragostea si iubirea mea fata de un ca!cel mai mare vis al meu este sa am un cal iubesc cai sunt animalele mele preferate!!!dar din pacate parinti mei au spus ca doar la anul pot adopta un cal deoarece trebe sa cumparam un teren pentru fan si sa construim un grajt….si sa-i oferim toate conditiile necesare…daca aveti un cal si pentru mine va rog contactati-ma la nr-ul te tel 0742115720 si o sa va promit ca o sa am grija de el ca din ochi din cap!!!

10 11 2010
cojocaru

Buna ziua! imi doresc un cal si asta de mic copil (acum am 59ani) nepotii mei au preluat dorinta mea . acum ca am si o casa langa Bucuresti (1500mp) cred ca sunt pregatit sa adopt un cal . sunt o fire linistita ,iubitoare de animale ,am salvat de la adaposturile de caini 8 metisi . am o femela de ciobanesc german ,campioana , iar daca pot intra in gratiire si etaloanele dvs. va rog testati-ma . cu deosebit respect pt. dvs . si munca dvs. cojocaru
0722547246 ( sunt directorul unei societati comerciale ) poate cantareste si asta .

14 11 2010
nicoleta

vreau sa adopt un cal 0755952985

8 12 2010
catalin

buna ziua. aveti cai pentru a fi adopti?

9 01 2011
Ag 999

pot adopta si un manz?

9 01 2011
Ag 999

din ce oras sunteti?

12 01 2011
Ag 999 horses

o intrebare: puteti aduce caii la domiciliu sau trebuie neaparat sa vii sa il iei

23 01 2011
nicu_nicu

vreau sa adopt un cal urgent 0769954739

29 01 2011
Ag 999 horses

Iapa Naomi in varsta de 13 ani a fost eutanasiata?

31 01 2011
Alexandra

Intra pe : http://adapostcaluti.wordpress.com/ blogul direct al calutilor.Intreaba acolo pe cineva si in scurt timp iti vor raspunde.

2 02 2011
stefy

as adopta un calut .dar pentru 2 ore pe zi de echitatie.stiu sa ma ocup de el pentru ca am crescut cu cai .calaresc de mult si daca se poate anuntatima la stefanapopa99@yahoo.com

5 02 2011
Ag 999 horses

ok multumesc

3 03 2011
cornel

buna ziua sunt din galati si am o mica ferma am un cal si vreau sa mai adopt unu ca ami plac foarte mult animalele asta e numarul meu de telefon 0751916604

7 03 2011
crai

sal asi vrea sa adopt si eu un cal sunt iubitor inrait si mi-asi dori unul sunt dispus sa ai ofer conditii

9 04 2011
silviu

as dori sa adopt un cal am conditii de crestere .nr. de telefon 0733006576

9 04 2011
silviu

as vrea sa adopt un cal ,pot sa ii ofer conditi si hrana ,am experienta in cresterea cailor
.nr. de telefon 0733006576

16 05 2011
alex

bunaziua ma numesc alec am 13 ani jumate si imi doresc foarte mult sa am un cal care il pot calari sa il dresez eu si sa ma asculte dar nu dispun de prea multi bani mie imi plac cai foarte mult
si miasi dori un cal de cind sunt mic imi doresc un cal dar daca nu pot varog spunetim si mie unde pot sa ajut cai chiar sa fac si cursuri de calarie sa curat bocse se se tesal cai va multumesc mult si daca se poate datimi un rasuuns

30 05 2011
pomohaci adrian

Buna ziua ! sunt interesat sa adopt un cal ….daca se poate….astept sa`mi raspundeti pe email : poke.poca@yahoo.com si sa mai vb…o zi buna..!

3 06 2011
postolache alin

sunt mare iubitor de animale vreau sa ofer adapost unui cal contactatima la numarul 0764951029

7 06 2011
dani

as vrea sa adopt un cal dar eu am 9 ani si imi plac cai deaia am 2 cai de rasa

2 07 2011
tavi

Salut sunt din arges si vreau sa adopt un cal,mai am unu sur si vreau perechea lui indelinesc toate conditiile se poate vedea cel de acasa cit de bine ingrijit e si cit iubesc animalele,multumesc tavitzu_amo 0743058532

15 07 2011
Mihai-Bogdan

buna ziua a-si dori sa adopt un calut de la organizatia dvs.am citit tot despre cum se creste si se intretine un biet calut si sunt convins ca pot intretine acel calut pe care m-il veti dona ,locuiesc la tara am teren agricol ,lucrez la o unitate de invatamint gimnazial din jud.iasi sper ca imi veti trimite raspuns va multumesc

24 07 2011
daniela marinesku

am un prieten bun kare iubeste de mik kopil kaii.ne-am adresat primariei din galati ka sa putem adopta un manz dar nu ne-au dat niki un verdikt.va rog sa ne kontakta-ti la nr de tel 0740244146 .prietenul meu ii poate asigura toate konditiile dar ke e si mai important este dragostea lui.va multumim

24 08 2011
angela

este calul pe gratis

9 10 2011
ionut

as dori sa adopt si eu un cal.sunt un mare iubitor de animale si am si conditiile necesare de crescut un cal.va rog contactati-ne la nr.de tel.0245662217

12 12 2011
andreea

buna ziua! imi doresc sa adopt un cal sanatos si cuminte.. am posibilitate sa-l intretin. cum pot adopta unul?trebuie sa platesc o anumita suma sau adoptia se face gratis? multumesc anticipat si astept un raspuns cat mai curand posibil

10 01 2012
Oniga Larisa

si eu sunt o iubitoare de cai ..am dori sa adoptam unul , stam la tara si avem conditiile necesare…ar primi toata iubirea noastra .. va rog contactati-ne la nr .07 547 144 45. ne-am gandit sa cumparam unul dar ,consideram ca ar fi mai frumos sa salvam unul necajit .

27 01 2012
toader

salut as dori sa adopt si eu un cal am 22 ani si daca se poate sunati la numaru de telefon 0753670229

29 01 2012
rusu ciprian

Buna iubesc animalele am conditi grajdi mancare tot ce e nevoie as dori foarte mult sa adopt un cal nu pentru lucru ci din placere pot fi contatctat pe ronin_ronin10@yahoo.com sau nr de tel 0742331795

11 02 2012
anghelescu georgian-claudiu

as dori sa adopt si eu un calut sau o ieputa draga si eu sunt un mare iubitor de animale eu mai am si niste caprite si niste oite de care ma ingrijesc foarte mult daca credeti ca miati accepta cerinta mea as dori sa imi lasati un email pe adresa mea ,, anghelutzzzz@yahoo.com,, cu stima claudiu

18 02 2012
raul

salut doamna as vrea sa adopt un cal,îi voi oferi o viata mai buna,oricum va voi contacta ,multumesc mult.

1 03 2012
Sararu alexandru

salut am si eu o intrebare daca adoptam cai platim??

21 03 2012
aliciashorses

Nu , nu platiti nici un ban pe cal.In schimb va costa transportul. Atat.

22 11 2012
marilena braileanu

Mai oameni buni…dar cand veti catadicsi sa ne raspundeti si noua???? Stiti sa cereti ajutor dar nu raspundeti nici la mail , nici la telefon…poate tot poporu’ asta care v-a scris vrea un raspuns, nu? La ce folos atata reclama daca pana acum nu am reusit sa va contactez? Macar aveti bunul simt sa anuntati public ca s-a desfiintat adapostul si gata cu prosteala…

5 01 2013
aliciashorses

Aveti date despre locatia adapostului in Bucureti pe blog , daca doriti puteti merge sa il vizitati.Nu s-a desfintat si la cati ne cer cai pe zi nici dvs nu ati raspunde la toata lumea .Cine doreste sa se implice vine sa vada caii din adapost.O seara buna !

3 01 2013
cristea catalina

salut am si eu o intrebare adapostul este la bucuresti

5 01 2013
aliciashorses

da , este la Bucuresti , in articole gasiti adresa exacta! o zi buna!

26 02 2014
vnoemi33

partea cu costul pe zi pe furaj si costul anual pentru sanatatea calului sunt un pic cam exagerate, nereale … de ex. deparazitarea interrna nu costa 200 lei pe an, eventual jumatate, impotriva AIE nu se da vaccin, ci se recolteaza sange pentru testarea animalului, si nici vaccinurile nu costa atat.

4 04 2014
aliciashorses

Buna ziua stimate domn , partea cu costurile este perfect reala. Dvs aveti cai ? Eu am 3 cai in grajd si cred ca stiu despre ce vorbesc : 1.Anemia infectioasa a costat 5 lei recoltatul insa vaccinul pt gripa ecvina si antitetanus a costat 90 lei de cal , deparazitarea care se face de doua ori pe an 45 lei flaconul X 2 = 90 lei , deparazitarea externa o fac o data la 2 saptamani mai ales vara , produsele nu sunt chiar ieftine , potcovitul este 200 de lei o data la 6-7 saptamani iar un balot de lucerna e 15 lei ( balot mediu in zona Brasovului) . Va rog sa faceti un calcul si dupa astept raspunsul dvs .Nu am mai pus amestecul care il dau regulat cu portia : porumb , ovaz, grau , floarea soarelui .

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

